понедельник, 27 февраля 2017 г.

Плекаймо обдарованість



Наразі багато фахівців, а особливо психологів, які працюють в системі навчально-виховних закладів, займаються проблемою пошуку і психологічного супроводу обдарованих дітей. Адже соціально-психологічна підтримка розвитку обдарованих дітей має велике суспільне значення. На жаль,  дослідження показують, що дуже малий відсоток людей, які належать до категорії обдарованих, створюють нові культурні і технічні цінності, що складають основу благополуччя всього людства або певної нації. Саме тому особливо важливим питанням є вирішення  проблем, з якими обдаровані діти зустрічаються  в житті – це труднощі у встановленні контактів з однолітками, дисинхронія розвитку, яка приводить до втрати навчальної мотивації, невідповідність між фізичним, інтелектуальним і соціальним розвитком.
У ЗОШ №7  пройшли заняття з креативності для обдарованих учнів молодших класів, які провела психолог Лемешева Тетяна.
На цих заняттях школярі у процесі виконання різноманітних вправ тренували швидкість свого мислення, гнучкість сприйняття та оригінальність дій.  
Важливо давати поштовх творчому розвитку дитини, усвідомлення нею свого потенціалу та креативності у собі.

Комментариев нет:

Отправить комментарий