Наразі багато фахівців, а
особливо психологів, які працюють в системі навчально-виховних закладів,
займаються проблемою пошуку і психологічного супроводу обдарованих дітей. Адже
соціально-психологічна підтримка розвитку обдарованих дітей має велике
суспільне значення. На жаль, дослідження
показують, що дуже малий відсоток людей, які належать до категорії обдарованих,
створюють нові культурні і технічні цінності, що складають основу благополуччя
всього людства або певної нації. Саме тому особливо важливим питанням є вирішення
проблем, з якими обдаровані діти зустрічаються
в житті – це труднощі у встановленні
контактів з однолітками, дисинхронія розвитку, яка приводить до втрати
навчальної мотивації, невідповідність
між фізичним, інтелектуальним і соціальним розвитком.
У ЗОШ №7 пройшли заняття з
креативності для обдарованих учнів молодших класів, які провела психолог
Лемешева Тетяна.
На цих заняттях школярі у процесі виконання
різноманітних вправ тренували швидкість свого мислення, гнучкість сприйняття та
оригінальність дій.
Комментариев нет:
Отправить комментарий