З-поміж викликів, що постали перед
нашим суспільством, надзвичайно гострим є забезпечення рівного доступу до
освіти всіх дітей, особливо тих, хто потребує спеціальних умов виховання,
корекційного навчання та розвитку особистості, соціальної інтеграції в реальне
життя.
Саме про це йшла мова на засіданні
психологів дошкільних навчальних закладів яке відбулося 18 квітня 2017 року в
я/с № 1 «Дюймовочка» (завідувач Матвієнко І.Л.)
Методист ММК з питань
психології Лемешева Т.Є. зауважила що з метою інтеграції дітей з аутичними
проявами в середовище дітей потрібні зусилля і батьків і всіх тих людей котрі будуть
знаходитись поруч з нею у дошкільному закладі, а саме: вихователь, помічник
вихователя, логопед, психолог, інструктор з фізкультури, музичний керівник,
медична сестра.
Поділились досвідом та
надали рекомендації психолог я/с № 2 Кнутас А.І., я/с №4 Римаренко М.Є., я/с №
15 Бартащук І.С.
Керівник методичного
об’єднання Малєта О.П. підвела підсумок що, тільки послідовність у роботі всіх
учасників групи супроводу створює ситуацію, за якої діти з емоційними розладами
кожен раз стикаючись з одними і тими самими вимогами з боку дорослих і
засвоюють необхідність їх виконання.
Люди спільно можуть
звершити те,
чого не в силах зробити
наодинці:
єднання розумів і рук, зосередження
їх сил може стати майже
всемогутнім
Д.Уебстер
Комментариев нет:
Отправить комментарий