вторник, 18 апреля 2017 г.

Круглий стіл . Підсумок роботи психологів ДНЗ з теми «Система роботи з дітьми з РДА»

З-поміж викликів, що постали перед нашим суспільством, надзвичайно гострим є забезпечення рівного доступу до освіти всіх дітей, особливо тих, хто потребує спеціальних умов виховання, корекційного навчання та розвитку особистості, соціальної інтеграції в реальне життя.
Саме про це йшла мова на засіданні психологів дошкільних навчальних закладів яке відбулося 18 квітня 2017 року в я/с № 1 «Дюймовочка» (завідувач Матвієнко І.Л.)
Методист ММК з питань психології Лемешева Т.Є. зауважила що з метою інтеграції дітей з аутичними проявами в середовище дітей потрібні зусилля і батьків і всіх тих людей котрі будуть знаходитись поруч з нею у дошкільному закладі, а саме: вихователь, помічник вихователя, логопед, психолог, інструктор з фізкультури, музичний керівник, медична сестра.
Поділились досвідом та надали рекомендації психолог я/с № 2 Кнутас А.І., я/с №4 Римаренко М.Є., я/с № 15 Бартащук І.С.
Керівник методичного об’єднання Малєта О.П. підвела підсумок що, тільки послідовність у роботі всіх учасників групи супроводу створює ситуацію, за якої діти з емоційними розладами кожен раз стикаючись з одними і тими самими вимогами з боку дорослих і засвоюють необхідність їх виконання.

Люди спільно можуть звершити те,
чого не в силах зробити наодинці:
єднання розумів і рук, зосередження
їх сил може стати майже всемогутнім
Д.Уебстер



Комментариев нет:

Отправить комментарий