понедельник, 17 апреля 2017 г.

Тренінг для батьків майбутніх першокласників

Вступ до школи - переломний момент у житті кожної дитини. Початок шкільного навчання кардинальним чином міняє весь його спосіб життя. Численні «можна», «не можна», «треба», «положено», «правильно», «неправильно» лавиною обрушуються на першокласника. Тепер дитина повинна щодня ходити в школу, систематично і напружено працювати, дотримуватися режиму дня, підкорятися всіляким нормам і правилам, виконувати вимоги вчителів та батьків, домагатися гарних результатів у навчанні та інше. До нових правил, вимог, норм потрібно адаптуватися, звикнути. І частина першокласників достатньо успішно справляється з цим завданням.
Однак період звикання до нових умов у дітей нерідко триває декілька місяців, а у деяких розтягується на весь перший навчальний рік. Аналіз звернень за психологічною допомогою показує, що батьки регулярно стикаються, наприклад, з такою проблемою, коли дитина з збереженим інтелектом і нормальним психічним розвитком відмовляється від відвідувань школи, конфліктує з вчителями, однолітками і пр. Дорослі намагаються вирішити ці проблеми своїми засобами: змушують дитину вчити уроки, волають до його совісті, дорікають у відсутності старанності, підвищують рівень вимогливості. Ці традиційні способи впливу, як правило, не дають значимого ефекту. Насамперед необхідно розібратися в причинах ускладнень адаптації.
Роздуми про те, як допомогти батькам і дітям підготуватися до зустрічі з новою для них шкільної ситуацією, і привели до розробки циклу тренінгів для батьків майбутніх першокласників.

Перший з них «Ефективне батьківське спілкування – умови успішного навчання дітей в школі »



Комментариев нет:

Отправить комментарий