четверг, 2 ноября 2017 г.

Педагогічні діалоги для освітян



31 жовтня 2017 року на базі техніко-економічного ліцею Новокаховської міської ради проведено День педагогічної ідеї  для освітян загальної середньої  освіти у формі діалогу «Педагогіка партнерства у спадщині видатних педагогів-гуманістів Г.Сковороди, С. Русової, В.Сухомлинського, А. Макаренка, М. Палтишева»
Надворі холодний вітер розгойдує гілля дерев, а в ліцеї тепло, затишно й святково. Усміхнені й привітні вчителі шкіл піднімаються до актової зали, де їх радо зустрічають Наталя Гмизіна, завідувач методичного кабінету Новокаховської міської ради, і методисти , Наумчак Анна, Будняк Наталя, Лемешева Тетяна, Оголюк Наталя, Жеребцова Лариса, Легка Марія, - всі ті, хто став ідейним ядром створення педагогічних діалогів «Педагогіка партнерства у спадщині видатних педагогів-гуманістів Г.Сковороди, С. Русової, В.Сухомлинського, А. Макаренка, М. Палтишева». Проведенню такого масштабного заходу передувала серйозна робота з визначення теми для опрацювання. Всі освітяни , зайшовши до святково прикрашеної зали, розмістилися за п’ятьма столами, залежно від обраної теми, кожна група делегувала учасника до експертів і визначила спікера команди. Наталя Гмизіна розпочала діалоги з короткої історії про велику силу згуртованості, підвела присутніх до думки, що лише спільними зусиллями, на педагогічних теоріях минулого й сьогодення можна збудувати нову українську школу. Кожна група чітко й лаконічно репрезентувала девіз-цитату педагога, використовуючи метод «Прес». Наступним етапом колективної творчої роботи  вчителів стало створення експрес-плаката  основ педагогічних теорій Г.Сковороди, С. Русової, А.Макаренко  В.Сухомлинського,  М. Палтишева. Гість заходу, завідувач Науково-методичного відділу управління навчальними закладами та координації діяльності районних (міських) методичних установ Кузьміч Т.О., яскраво й захоплююче представила присутнім досвід роботи народного вчителя Палтишева М.М., у ході розповіді Тетяна Кузьміч  з’єдналася з Миколою Миколайовичем за допомогою skype. Таким чином освітяни Нової Каховки мали змогу поспілкуватися з видатним учителем Одеси, дізнатися про його нестандартну методику викладання фізики, за якою жоден учень на залишиться байдужим до складної й одночасно цікавої науки. По завершенні теоретичної частини діалогів педагоги міста включилися до обговорення й вирішення  проблемної ситуації , використовуючи метод «Кейс – стаді» , на засадах педагогічних принципів Г.Сковороди, С. Русової, А.Макаренко  В.Сухомлинського,  М. Палтишева. Всі групи творчо, методично грамотно й елегантно запропонували шляхи вирішення. Експерти в ході роботи давали коротку характеристику діяльності кожної групи, а на даному етапі ще й створили колективний сенкан. Цікавим моментом заходу став перегляд відеоролику, як варіант вирішення проблеми, «40 чортенят і одна зелена муха». Наталя Гмизіна продовжила роботу пропозицією створити на пазлах колаж, використовуючи фотоматеріали з різних шкільних заходів, які демонструють форми й методи, характерні педагогічним теоріям освітян-гуманістів. Кожна група прикріпила фрагмент на карту України, посередині якої містилась абревіатура НУШ. Таким чином отрималась візуальна картина нової української школи в обличчях новокаховчан.Тетяна Лемешева з учителями міста провела психологічну релаксацію за допомогою метафоричних карт.  На завершення діалогів Наталя Гмизіна промовила : «Освітній процес – це рух! А куди? Напрям залежить від нас з вами, якщо у партнерстві з батьками, дітьми і громадою – то тільки вгору, до НУШ. І нехай діти долають сходинки легко і впевнено!». Учасники заходу  переглянули  відеосюжет «ТЕД-діалоги з Ритою Пієрсон», який став яскравою крапкою цікавого, творчого, конструктивного діалогу. 

Комментариев нет:

Отправить комментарий